Nyår och helgen som följde efter.

Då var det 2011 och som sagt är jag 100% säker på att detta kommer bli ett underbart år. Spenderade nyår med Ricky, Stacy med pojkvän och en av Rickys kompisar. Massa skumpa och snacks, musik, intensiva konversationer och självklart den årliga traditionen där Ricky ska spraya champagne på tolvslaget och träffar mig rakt i ögonen. Vi var påväg till en liten bar inte så långt härifrån men taxin vi beställde kom aldrig så vi stannade kvar här. Jag svängde ihop lite förrätter till efterrätt och så fortsatte vi ha det trevligt till ungefär 4 då sängen var det mest lockande. Behöver väl knappast skriva att vi sov förbi the Rose Parade. Såg den på TV senare på dagen.

Låg på soffan och slappade hela dagen igår. Det var sport på TVn ända till kvällen, så jag sov mest. Idag är Ricky uppe i bergen igen så jag passar på att titta på filmer jag missat att se, och beställde lite chinese food som förhoppningsvis kommer snart. Förbereder mig på lite söndagsmys.

De enda bilderna från nyår. Självklart suddiga.







Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0