Då var det mat igen.

Jamen det märks ju tydligen att jag är en matälskare. All mat. Allt allt allt. Jag var på vår fina närbutik Sprouts imorse och tittade runt på alla organiska produkter och nyttigheter. Vad kul, tänkte jag och stoppade korgen full i mums. Jag fick tag på några nya korvar som jag genast blev sugen på att testa. Jag brukar köpa kalkonkorvar som är extra nyttiga, men dessa var nötkött och riktigt intressanta. Jag bestämde mig för att göra korvstroganoff med brunt ris. Som sist gjorde jag såsen på tomatsoppa, funkar hur bra som helst. Det blev jättegott, och korven smakade lite falukorv faktiskt! Perfekt i matlådan imorgon.

Annars brunchade jag med Stacy imorse. Vi åt omelett och frukt och passade på att peppa varann inför milen om en månad. Känns konstigt att det är så snart, jag har ju inte sprungit ordentligt på en månad. Igår kändes jättebra dock, inte alls jobbigt. Gjorde en lite mindre tur idag, bara 3,5 km, men det gick bra. Nästa gång får det bli lite längre för att se vad jag tar mig igenom. 

Det ser ju inte så gott ut, men det var det.



Kommentarer
Postat av: ak

soppe....du o korvstroganoff......du vet väl att de e barnmat!?

2011-01-11 @ 20:35:44
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 05:28:40
URL: http://smsalåna.nu

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0