Baby you're a firework.

Måndagen gick ungefär på en timma. Tiden bara flög iväg! Vips så var jobbdagen slut, och vips var klockan 22:00. Efter jobbet åkte vi båda iväg till Rose Bowl och sprang. Det gick hur fint som helst! Kan tänka mig att jag sprang mellan 7-8 km, sen skrek magen efter mat när jag satte mig i bilen. Åkte hem och lagade lite kalkonköttbullar med mos Ricky gjorde igår, och gröna bönor. Det var alldeles perfekt. Sen var det läggdags.

Kläckte för chefen igår att jag bara tar en kurs denna terminen. Han var nöjd och tyckte att de tar mer än gärna så många timmar de får. Vilket betyder 4 heldagar, torsdagarna får ägnas åt skolarbete och lektion. Fy tusan vad skönt det är att fokusera på en kurs. Lyx!


Gottigottgott.


Nysprungna och ser ut som två bananer.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0