Att lägga fetmaten bakom sig.

Ja, idag kändes det som att det var dags. Ända sen Thanksgiving har det varit låtsastävling om vem som kan stoppa i sig mest fet mat och inte träna tror jag. Konstigt egentligen. Min regelbundna springning hamnade bakom mig också, vilket känns jättejobbigt nu eftersom mitt kära lopp är i början på februari. Körde igång idag igen, och även om det var lite tungt i lungan var det skönt i det fina vädret, och jag kommer nog snart in i det igen. Förhoppningsvis. Tänkte även gå och handla så jag kan proppa kylen och frysen full med fräscha produkter. Det enda jag kan tänka på just nu är lax och sallad. Lax och sallad. Eller en fin steak salad från 1810 Argentinean Restaurant. Åååh.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0