You can call me Chef Westerlund.

Idag fick jag in lite pengar på banken i form av 3 dagars lön. Betyder att jag fick komma iväg och handla lite i den nya fina mataffären vi har fått här på gatan. De har allt fint, organiskt och nyttigt, och billigare än Ralphs är det också. Rader på rader av "plocka själv" saker såsom olika sorters mjöl, musli, nötter, bönor, socker, kaffe, ALLT nästan. Jättemysigt. Köpte några nya saker, så vi får se vart det tar oss.

Men idag lagar jag fläskfile med senapssås och gnocchi.


Marinera fläskfilebitar



Stek champinjoner och lök med salt och peppar


Sen förstås stek köttet, koka gnocchi, släng ihop gnocchi med champinjonerna och löken och kläm i senap, lite grädde, och salt och peppar, sen servera med moroootar. Mmmmmmmm....

Kommentarer
Postat av: mors

Ser fram emot alla dessa kulinariska läckerheter när vi kommer till LA :)

2010-09-02 @ 23:15:09
Postat av: mors

Ser fram emot alla dessa kulinariska läckerheter när vi kommer till LA :)

2010-09-02 @ 23:15:42

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0