Tisdag kväll, tunga fötter. Onsdag, 10 F grader för varmt.

That's right. På tisdagkvällen lufsade jag med tunga fötter iväg till gymmet första gången för säsongen. Det var... just det, tungt. Skönt att ha det gjort, att ha tagit första steget, att ha lättare för varje gång framför sig. Typ.

Ledig idag! Skönt skönt skönt. Varje ledig dag känns som en utpustning, även om jag jobbar så lite. Sakta men säkert närmar sig skolan, så man får verkligen njuta ordentligt nu! Därför har jag gjort dagens ärenden, och nu bullat upp med dryck, tidning, solskådning (innifrån på säkert avstånd), middagsmat på tining, fina trudelutter i bakgrunden och benen på soffan. Och en katt i skamvrån efter att ha bitit sin mamma alldeles för hårt.




Skitkatt.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0