Snipp snapp snut.

Så var tisdagen slut! Sitter och väntar på att min grönsakssoppa ska bli klar. Självklart tänkte jag inte så långt när jag drog igång min slow cooker kl 20. Kanske skulle väntat till imorgon...

Visst är det kul att laga käk när man har motivation!? Har inte haft det på nån vecka nu, varje måltid har varit en plåga och nåt ointressant. Äntligen tror jag att jag fått inspiration tillbaka. Gjorde lite ugnskyckling med getost och rosmarin med pasta förut, och ser verkligen fram emot min fina soppa till lunch imorgon. Och kylen är fylld med grönsaker, i samma anda som min underbara mini stepper. Som jag förövrigt utnyttjat även idag. Den är super! När jag vaknade hade hela kroppen träningsverk (jo nog för att jag är otränad, men ändå) och efter kvällens halvtimma känner jag att morgondagen kommer vara ännu lite stelare. Det blir ju lite så när man inte har nåt att hålla i, man får ju balansera och ha sig. Jo, jag har gått och blivit kär i en mini stepper. Men imorgon får jag nog ta mig iväg till Rose Bowl igen.

Ska ta mig en titt på soppan, och förhoppningsvis gå och krypa ner i sängen snart.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaaaaahaha.... jag läste nog lite för fort på varenda mening i detta inlägg just nu (lite hög på kaffe..) men den sista slog ändå allt. "Ska ta mig en titt på 'snoppen', och förhoppningsvis gå och krypa ner i sängen snart."



Gud. Jag är ju för humoristisk.

2010-09-22 @ 12:21:03
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: Adina

ungskyckling låter gott (;

2010-09-22 @ 13:00:16
URL: http://adinaas.devote.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0