Oh ja, jag uppskattar.

Eeeeensam igen. Tråkigt! Men är man ledig så kan man inte gnälla för mycket, jag gör ju precis vad jag vill! Boken ser extremt lockande ut... Först måste det städas och handlas och drickas vatten i stora mängder pga huvudvärk av värme och försöka gardera lägenheten från oändlig hetta. Ja. Varmt igen, väldigt varmt. Sådär varmt så det enda som skulle göra värmen behaglig är om man låg på stranden. Eller i en pool. 

Marley har köttat upp sig lite sen vi kom hem, hon var alldeles undernärd stackarn. Jag har matat henne blötmat och god torrmat flera gånger om dagen sen dess, och hon börjar fylla ut som sagt. Bra det. Hon får försöka ta ikapp fetisen som brollan uppfostrar. 


Marley Westerlund, uppskattar mammas kärlek...



Ps. Min provisoriska studieförsäkran gick igenom på CSN idag, så nu är det bara att vänta på pengarna att trilla in!

Kommentarer
Postat av: mors

Menar du lille tunne Stefan?

2010-09-02 @ 23:17:05
Postat av: Sofie

Ja, han är så smärt och smidig den där!

2010-09-03 @ 07:02:49
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0