Och solen skiner igen.

Öppnar persiennerna och ser att det är soligt ute igen. På gott och ont. Mest gott idag tror jag, orkar nog stå ut med värme i utbyte mot mysigt ljus.

Igår kväll gjorde vi det riktigt trevligt här hemma med lugn och fin TV tillsammans med gott hemlagat. Kött med ugnsstekt potatis och broccoli, och BEARNAISE! Mmmmm. Mmmm mmm mmm. Ricky hade kvällen ledig också, det var bra.

Ikväll tänkte jag tuffa ner till Downtown L.A. och hälsa på Nicole, och fortsätta mot Library Bar. En bar inredd som ett bibliotek. Fast mysigare hoppas jag. Och godare drinkar. Om man skulle ta och va lite duktig innan det, kanske ta sig till gymmet...

To be continued.


Kommentarer
Postat av: Tiniuselle

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-29 @ 15:23:01
URL: http://tiniuselle.blog24h.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0