Måndagen är inte välkommen.

Hej, och förlåt till er som försökt nå mig. Typ mamma och pappa. Jag har legat i en dvala hela helgen. Sjuk som en oxe och på sömnframkallande meduciner. Idag var jag tvungen att tvinga mig upp pga första lektionen för terminen. Satt i bilen i god tid, men så brakar den ihop och slutar fungera på vägen till skolan. Det är förövrigt 51 grader varmt. Jag vänder, tar mig hem. Ricky väntar därhemma och säger snällt att han kör mig så gärna så jag inte blir droppad från klassen. Så gör vi, och på nåt vis tar vi oss både dit och hem. Genomlida klassen var inte kul. Och nu måste han åka direkt och jobba. Medans jag deckar på soffan återigen.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0