Left behind.

Oj. Halkat efter lite. Har en skön helg med gott sällskap, god mat och bra filmer. Sitter för tillfället och filosoferar över middagsmat, men nåt som kan göras utan ugn/spis. Förslag?

Fredagen bjöd på trevligheter. Första delen av kvällen spenderades med Ricky och Max på Acapulco med fajitas, tableside guacamole och frozen margaritas. Andra delen av kvällen spenderades hemma med Ricky, Max, Stacy, Nicole&Stefan och Randi&Dustan. Lite drinkar och många samtal. Mycket fint.

Lördagen var också trevlig. Myste runt här hemma, städade, läste, och spenderade kvällen med Ricky, gott käk och olika TV shower. Skönt att ta det lite lugnt!

Idag har jag också städat lite, tittat på en film, tänkte ta mig iväg till gymmet sen för första gången på väldigt länge. Ska även investera i en ny kaffebryggare, och kanske ett strykjärn. Nej, jag har inget. 



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0