L.A. Derby Dolls

Så nu har man åtagit sig nåt alldeles främmande. Min fina vän Jenn överrumplade oss med en aktivitetsförfrågan för den kommande lördagen. Eftersom jag inte träffade nån av brudarna i helgen så tänkte jag att det vore trevligt att ses. Efter att redan ha gått med på vad hon beskrev som "a grungy party where you drink beer and watch girls fight each other on a roller rink" gick jag in på deras hemsida för att se vad detta egentligen var. Första tanke: Fan.... Så nu på lördag ska jag titta på massa schletna brudar dänga varann i rollerblades medans jag käkar korv och dricker öl med Nicole (i rosa hatt) och Jenn (i brun kalufs). Bäst man blir frisk.

På Sex and the City premiären i våras

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0