Förväntansfull.

Så startar sista dagen på arbetsveckan. 2 dagars ledigt sen skola igen. Men först ska jag iväg till jobbet, och efter chefens lilla samtal med mig igår är jag lite spänd och nervös men förväntansfull över vad detta kan betyda. Mer ansvar, mer timmar, och när han sa att jag kommer behöva lära mig mycket - fort - började jag fundera. Den gravida bruttan gjorde sin sista dag i tisdags.

Efter arbetsdagen har jag och Ricky en liten dejt här hemma. Jag ska laga nåt mysigt och nån film blir det kanske kan jag tänka mig. Igår satt vi och tittade på "Lite Sällskap" och "Kungarna av Tylösand". Förstnämnda - SÅÅ sött, det andra: FY FAN vad pinsamt.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0