Fortsättning.

HJÄLP vad det blev varmt. Heatwave och inställda skolor och elavbrott och inställda bussturer och varningar hit och dit, nyheterna utropar "the hottest day ever recorded in L.A."... Hmm. Fick ett samtal från jobbet förut med meddelandet att vi får klä oss hur vi vill imorgon på grund av värmen. Oj, intressant. Bilen vägrade starta när Ricky skulle iväg till jobbet så han fick knalla till jobbet i denna extrema värmen. Usch usch usch... Det blir svårt att ta sig till jobbet och skolan imorgon. Ligger på soffan och försöker överleva, genomblöt och snorig och småfebrig... (jo lite synd om mig är det allt...)

Längtar tills jag kan tända de där ljusen igen...

Kommentarer
Postat av: Linda - Make Up Artist

Inte avundsjuk denna gång på värmen, puuuh kan bara tänka mig :/

2010-09-28 @ 10:32:02
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0