Dive bars och mini steppers.

Hade en himla härlig helg måste jag väl säga. Jag och Ricky myste med middag och film i fredags, och hela lördagen försökte jag shoppa men det landade bara två skjortor åt Ricky i påsen. Och nagellack och mascara då förstås. Himla besvikande, men jag lyckades hålla humöret uppe med gamla kläder och nymålade naglar. Stacy kom hit och drack lite öl med mig, och sen kom Ricky och Steven och Max också. Vi hade väldigt trevligt härhemma, men sen fick jag sms från min kompis Jenn som var på en dive bar, 100 to 1, här i närheten, så då åkte vi dit. Spenderade kvällen där hela gänget, sen åkte vi vidare till en annan diver, T Boyles. Ibland är det trevligt med lite avslappnade barer tycker jag.

Idag har jag däremot gjort ett mycket fint inköp. Nånstans på internet idag såg jag en såndär liten mini stepper som inte tar nån plats men funkar. Blev jättesugen och kunde inte sluta tänka på det (vilket oftast händer och har lämnat mig med ett antal oanvändbara träningsredskap). Till slut tuffade jag iväg till Sears och köpte en... Och jag älskar den! Redan! Eller, fortfarande kanske man ska säga. Såhär i slutet av dagen. Blev jättetrött i benen och armarna, och sådär megauttråkad blev jag inte. Det är så smidigt att ha nåt hemma för de där gångerna man inte kan ta sig iväg nånstans men känner ett oerhört sug att NU SKULLE DET PASSA BRA ATT TRÄNA. Det händer mig ibland, oftast när det inte finns en chans att jag gör det. Typ mitt i natten och så. Eller sent på kvällen. Men nu finns det ju ingen ursäkt! Det är bara att hoppa på! Sen betyder ju inte det att jag tänker sluta mina Rose Bowl varv eller gymmet. Neeej, så rolig är den inte. Min lilla älskade mini stepper. Nu måste kilona bort...


Kommentarer
Postat av: Moster Tut

Hallå Sopp! Vad du håller igång på alla sätt och vis men du behöver då inte gå ner i vikt så det så.

Kramar mauster

2010-09-21 @ 08:24:54
Postat av: Sofie

Haha... joda, några stycken måste minsann bort!

2010-09-22 @ 09:04:17
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0