Det börjar likna höst.

Det är härligt att det inte är potthett längre. Vi ligger runt 20 grader, och i 3 dagar har det varit mulet till och med. Skönt. Jag längtar till jul nu! 

Jobbade idag, kom hem, gjorde inte mycket mer än laga mat, handlade och så. Blev inget bilköp idag heller, Ricky hade inte tid innan jobbet. Han får åka iväg ensam och titta imorgon när jag jobbar.

Testade korv stroganoff på tomatsoppa idag! Hade inget ris, så det blev pasta. Har ju inte falukorv, så det blev kalkonkorv. Men det funkade.






Ps. Nej, detta är ingen matblogg, jag råkar bara vara en väldigt matglad person. Yessss.

Kommentarer
Postat av: mors

Haha, annars kunde man ha trott att det var Jamie Oliver in USA....

Tycker Marley att ni sitter för mycket vid datorn eller?

Kram

2010-09-10 @ 09:21:31

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0