Det är nedräkning på gång.

Vad underbart det är när man har massa roligt att se fram emot! Svalare väder med tjockare kläder, julen, bli klar med skolan, jobbjakt, och vad mer? Lite närmre: jag fyller år om drygt 3 veckor och ska ha två olika firanden, Ricky fyller år om ytterligare 2 veckor efter det, och i helgen är det säsongens sista filmvisning på kyrkogården nere i Hollywood. De visar "night of the living dead" som jag inte sett, och vi ska ner och mysa med picknickkorg och vin. Snart ny bil, snart lön, snart Halloween, snart Thanksgiving, snart... kommer Ricky hem!

Och nu började nya säsongen av One Tree Hill! Aaaah!


Kommentarer
Postat av: riccweee

fet höst i år ser jag, :D

2010-09-15 @ 20:41:38

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0