You make me wanna surrender my soul.

Idag fumlade jag igenom gamla skivor att ha på vägen ner till skolan. Lyckades hitta en gammal mixCD från min hiphop-fas, och med mycket nostalgi började jag tänka på när vi åkte omkring på Karlstads gator i Fam Westerlunds härliga Cadillac Sedan DeVille (på ett väldigt o-raggigt sätt måste tilläggas). Det var tider det. Vet inte riktigt hur Blue hittade sin väg in på spellistan, men det måste ha något att göra med min och Rickys då nystartade romans...

  1. Multicyde ft Anea-Protozo - Not for the dough
  2. LL Cool J ft Mashonda - Ghetto loving
  3. Outlandish - Aicha
  4. WC - The streets
  5. Tupac - I ain´t mad at cha
  6. Fugees - No woman no cry
  7. Fabolous ft Ashanti - Into you
  8. Ludacris - Growing pains
  9. Blue - U make me wanna
  10. Dilated Peoples - Worst comes to worst
  11. Ja Rule - Reign
  12. Fugees - Fu-gee-la
  13. Fabolous ft Lil Mo - Can´t let you go
  14. Heiroglyphics ft Goapele - Soweto
  15. 112 & Jay-Z ft Lil Kim - Peaches and cream
  16. Jay-Z - Hardknock life

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0