Vakna och känna sig pigg.

Jag älskar när man har haft vett nog att gå och lägga sig ganska tidigt så man vaknar och är alldeles pigg. När man trycker på snooze knappen endast en gång, inte tjugo. Det lyckades vara ett kaffefilter kvar så jag får lite gottigt innan jobbet, och Good Day L.A. härskar som vanligt.

Igår hade jag mitt första midterm för terminen, och jag hoppas det gick ganska skapligt. Det var svårt, och tog lång tid, och sen hade vi gruppmöte efterråt, så jag kom hem runt 23. Idag blir det jobb i fyra timmar, och sen ska jag och Ricky försöka få tag på biljetter till The Phantom of the Opera på Pantages Theater nere i Hollywood. Den spelar till den 31 oktober, men tills på söndag är det 50% rabatt på biljetterna. Önska mig lycka. 

Nu ska jag ut i trafiken och trängas.


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0