Together, together, that's how it must be.

Idag har jag varit jätteduktig tycker jag. Städade allt från festen igår, sen pluggade jag, lagade mat åt min fina make som var tvungen att jobba idag igen. Vi var bjudna till Rickys morbror Larry vid 16, så vi åkte dit och blev bjudna på jättegod mat och dryck och efterrätt. Sen var det meningen att jag skulle på gruppmöte för skolan kl 20, så jag fick åka tidigt. När jag var nästan framme smsade medlemmarna mig och sa att jag inte behövde komma, så jag fick så fint åka hem istället. Inte mig emot, men jag hade ju hellre stannat på släktfesten. Vi fick en påse päron med oss hem också, fast eftersom jag är proppmätt får jag gå och längta efter att stoppa tänderna i dem senare.


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0