Suddenly the world seems such a perfect place.

Vaknade nyss. Gjorde kaffe med det lilla som var kvar. Tror inte det räckte, smakar lite vekt. Jag ska iväg till jobbet nu där jag är ensam med chefen och det ska minsann inte bli särskilt roligt. Då finns det ju bara mig att attackera med allt.

Har haft massvis med skolarbeten denna veckan, och i onsdags hade jag mitt midterm i cost accounting. Det gick någorlunda bra, men det blir nog inget högt betyg. Jag får veta på måndag. Dessutom var min hjärna så distraherad av det att jag glömde bort att jag hade registrering för nästa termin. När jag lyckades komma på det fanns inte de klasserna kvar jag skulle ta förutom på jätteopassande tider, vilket känns jättejobbigt. Jag tog dem ändå, men det betyder att jag kommer få lite problem på jobbet. Suck.

Igår var Randi här och höll mig sällskap på kvällen. Vi drack lite vin och åt lite ost och diverse andra saker, och så pratade vi timmar med struntsaker. Det var fint sådär mitt i veckan. Borde göras oftare.

Om några timmar är det helg!


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0