Lights are shining on our faces, blinding.

Idag är det dramatiskt i hemmet. Jo, jag är själv, men gamla One Tree Hill avsnitt spelar i bakgrunden, det är något slags maraton och det kan man ju inte missa. Inte om man alltid varit ett sånt stort fan som jag är, there´s only one Tree Hill, ååh! Man får vara lite såpageek ibland.

Igår hade jag och Ricky en helt underbar kväll. I födelsedagspresent gav jag honom 2 biljetter till en Kings-match, och igår spelades den. Vi åkte ner till Downtown L.A., parkerade bilen några kvarter bort ($20 för parkering!!!) och gick resten av biten. Massvis med folk vandrade på gatorna och vi bestämde att vi bara måste flytta ner dit. Alldeles, alldeles underbart alltså. Vi kom fram, stod i kö ett tag, sen letade vi oss in till öl-stånden, bunkrade upp och intog våra platser som var högst upp på långsidan. Jag var så rädd, om man lyckades trilla när man går till sin plats skulle man ju dö - det finns ju inga räcken! Skrämde mig halvt till döds. Men jag överlevde. Matchen svängde omkring och var väldigt underhållande, det var bästa date night på länge. När matchen var slut åkte vi hem till Jorell och Moe, och lilla Kenzie som låg och sov. Vi pratade ett tag, jag blev biten av deras katt, och sen åkte vi hem. Nu måste jag börja ladda för ikväll då det är en liten Halloweenfest hemma hos Nicole.


















Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0