If the sky above you should grow dark and full of clouds.

Himlen är regnig, och min man behövde meduciner, så jag var olydig och struntade i skolan idag. Tillsammans åkte vi istället ner dit och lämnade in mina skolarbeten och fortsatte mot apoteket, och sen köpte vi en varsin macka, världens största macka förövrigt, från Pasadena Sandwich Company som ligger nästan precis vid vår lägenhet. Vi satt och myste här inne i vintervädret, och nu har han åkt igen och lämnat mig åt resten av dagens skolarbeten.

Kom att tänka på en sak. Kommer ni ihåg Ally McBeal!? Vilket mysigt program det är! Det görs inte sån mysTV längre nästan. Det enda programmet i den stilen nu är ju Brothers and Sisters. Vet inte om det är särskilt populärt, men ändå, det har den där stämningen jag gillar. Hur som helst.












Kommentarer
Postat av: El Berrelino

Vad glada ni är!

2010-10-19 @ 18:53:57

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0