I Sverige är jag 25.



Endast Marley är hemma och grattar mig på min Svenska födelsedag. Självklart är det några timmar kvar här i USA tills jag får fira. Eller vänta... får man en vecka att fira nu kanske? Nu när man får bestämma själv. Då kan man ju fira hela veckan. Med födelsedagsglasstårta varje morgon. Mmm. 

Kom precis från skolan. På grund av att det regnar vägrade jag stanna i skolan hela dagen, fast jag hade planerat det. Jag åkte hem, åt lite, tittar lite på TV, myser med en filt i soffan, filosoferar om helgen, och sen ska jag åka ner till skolan igen om en timma. Resten av veckan ser ut som såhär:

- Jobb imorgon till klockan 13, sen hem och plugga och göra mig iordning för födelsedagsmiddag med mina tjejkompisar. Vi ska till ett ställe som heter Cafe Santorini i Old Town. Det är lite medelhavsigt och mysigt. Och de har jättegod mat. Inte så fasligt dyrt heller.

- På fredag jobbar jag hela dagen, och sen ska Ricky ta ut mig på födelsedagsmiddag. Vi funderade på lite tapas nånstans, så man kan äta många olika saker. Nåt jag älskar.

- På lördag måste jag ner till skolan för gruppmöte, efter det måste jag göra läxor för 3 olika klasser. På kvällen ska vi ut på födelsedagspartaj. Inte bestämt vart än, men det står mellan Old Town, Downtown LA och Hollywood.

- På söndag har jag ett gruppmöte igen för en annan klass, så jag får akta firandet på lördag kväll.

Så ser det ut gott folk! Bilder kommer självklart. Blir ju nästan en vecka av firande ändå...

Kommentarer
Postat av: mostet Tut

Än en gång GRATTIS på födelsedagen!!!

Hoppas du får en härlig födelsedag och en underbar vecka.

Många kramar mormor och m.tut

2010-10-07 @ 13:10:48

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0