Heard codes in the melodies.

Jag var i skolan imorse på gruppmöte med mina okompetenta medlemmar. Gjorde klart uppgiften innan de ens hann komma dit, de var sena förstås. Men jag hade riktigt trevligt när jag satt där och pysslade. Har även lunchat med Ricky på Corner Bakery. Ikväll ska vi iväg till Staples Center och se Kings förhoppningsvis vinna!

Det är förövrigt underbart väder idag, sånt där väder som man inte fryser i, men man blir kall om näsan.



California State University Los Angeles








Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul att få se bilder på skolan, mer sånt mer sånt :) Dessutom, du är så duktig så duktig som är så ambitiös och gör grejerna i tid. En klapp på axeln från mig! Ha de så mysigt nu. Kram

2010-10-30 @ 23:47:15
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: Hermannsigrun

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-04-14 @ 15:03:35
URL: http://hermannsigrun.bloglyric.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0