Grinsill.

Tyvärr har jag inget kul att komma med alls. Har inte tagit ett steg utanför lägenheten på hela helgen, med undantag när jag knallade till närbutiken för ett berg av nudelpaket. Jag har pluggat. Och pluggat och pluggat och pluggat. Håller tummarna för att det var en speciell helg, för att resten av terminen inte blir riktigt lika fullpackad. För då får vi säga hejdå här och nu.

Det är svalare ute, med lite småregn. Passar perfekt, ja, förutom att jag hatar regn. Om jag fick välja skulle det vara mellan 18 och 20 grader jämt, med en sol som inte värmde så mycket utan bara var där och satte färg och fina toner på livet. Och det skulle aldrig blåsa eller regna eller bli värmebölja.

Hur som helst måste jag göra mig iordning för att åka till banken, betala hyra, och sen åka ner till skolan. Efter skolan får jag fortsätta plugga hela dagen och hela kvällen så att jag möjligtvis hinner klart med allt. PUST.

Om ni inte märkt det så är jag otroligt grinig efter helgen. Ibland får man tycka lite extra synd om sig själv.

Kommentarer
Postat av: mors

Stackars lille grinsill - vi tycker vääldigt synd om dig! Det blir ljusare tider ska du se - inte långt kvar nu så håll ut, det kommer att gå fort. Snart är det jul :)

Kram

2010-10-04 @ 18:18:13
Postat av: moster Tut

Ja stackars lille grinsill och snart fyller du ju år också och då kanske det dyker upp något med posten!!?? Kämpa på och många kramar

2010-10-04 @ 20:55:47
Postat av: Pernilla

heja soppe!!!

Tänker på dej, har också en fullspäckad vecka och längtar till helgen! Snart är den här...

Kram!

2010-10-05 @ 08:57:19
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0