Grattis älskade underbara Ricky.

Idag fyller min snos år, 26 år mer exakt. Häromdagen kom vi fram till att hjälp- det är bara två år kvar tills han är 28, och då är det bara två år kvar till 30! Det är han inte nöjd med. Hur som helst är han och jobbar, men när han kommer hem ska vi ha vin och ost kväll med "nåt mer grabbigt", några få av hans kompisar och troligtvis en bebis. Lugnt och fint. Och jag köpte biljetter till en Los Angeles Kings match i Staples Center nästa lördag åt honom, men innan han kommer hem ska jag iväg och köpa nåt mer äkta, som man kan hålla i och så.

Annars då. Inget gruppmöte idag- sweet! Vi hade taco kväll igår med massa god mat som var så lockande att jag glömde ta kort på det. Var fortfarande mätt imorse så jag fick endast ta för mig en kopp kaffe. Nu ska jag städa och sätta på kaffe som min älskling ska få när han är hemma på lunch.

Känns längesen nu... jag och Anna i havet i Juni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå - memories =) Berr

2010-10-23 @ 20:51:09
Postat av: Anonym

Ååå - memories =) Berr

2010-10-23 @ 20:51:28

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0