Follow the fellow who follows a dream.

Idag har det regnat i Los Angeles igen. Jag har suttit på jobbet och tittat ut genom fönstren och varit glad att jag klädde mig i en tjock stickad tröja. Jag är förresten helt totalt slut efter dagen, det har gått i 110% dagen igenom. Alltid intressant, men efter 5-6 timmars sömn när man egentligen behöver minst 8 är det påfrestande och prövande. Nu är dock dagen över, och skolarbetena tar vid. Har mycket att läsa till imorgon. Men först ska jag luta mig tillbaka och fantisera om att jag snart slipper allt vad läxor och prov och lektioner heter.

Och jag har köpt Rickys födelsedagspresent! Men det tar vi en annan gång.







Follow my blog with bloglovin

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0