En kall rumpa och ännu mer levande ljus.

Så var ännu en dag i Oktober över. Det är helt otroligt hur fort detta året har gått, känns som att det nyss var mars ju. Idag har jag hunnit med att diska, plugga, laga snabb mat, och åka ner till Starbucks i Alhambra för ännu ett gruppmöte. Alla bord innomhus var upptagna, så fastän det duggade var vi tvungna att sitta utomhus. Vi satt där i över 2 timmar, och händerna och fötterna och rumpan blev sådär höstkalla, och jag tänkte hur fint det vore med jul snart. Mer snart än det redan är. Efter gruppmötet var över åkte jag till McDonald´s och köpte mat, åkte vidare hem till Ricky och Marley. Nu sitter vi allihopa och myser framför TVn, och om en halvtimma är det dags att sova.






Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0