Nu får det snart vara nog.

Nu är jag trött på hösten. Alla skolarbeten står mig upp i halsen och ut genom näsan märkte jag igår när jag var tvungen att diskret nöta färsk information om JetBlue på jobbet. Ikväll har jag en "panel" där en av lärarna ska skjuta frågor åt mig om VAD SOM HELST om JetBlue. Gäller att veta allt. Precis allt. Jag är nervös nervös nervös, så idag struntar jag i de andra lektionerna och försöker hitta så mycket information jag kan. Usch.

Men imorgon är det Thanksgiving! Vi ska hem till Rickys moster på middag, och lyckligtvis slipper vi båda jobba. Jag ska gotta mig hela dagen och se fram emot jullov från skolan som börjar den 9e december. Snaaart.

MIN KROPP ÄR DÖD! Herregud, min fina joggingtur var ju inte alls särskilt jobbig, men nu efteråt känns det fan så mycket mer. Benen är stela och trötta, och ryggen är extremt känslig. Jag måste nog snart använda det där presentkortet på Burke Williams jag fick av Ricky förra julen...

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0