No matter what the world has in store for us.

Veckan var himla bra fram tills fredag kväll. Jobbade och gick i skolan första hälften. På torsdag kväll kom Stacy på middag och jag lagade chinesmat: salladswrap med kycklingfyllning och någon nudelrätt. Sen hade vi lite vin och Stacy försökte tvinga mig att gå ut och festa i Old Town. Men det gick ju inte, jag skulle ju upp och jobba på fredag. Tyvärr blev det ganska sent ändå, och på fredagen fick jag vara lite trött på jobbet. Men det gjorde inget.

Fredag kväll och hela lördagen spenderade jag med pro forma cash flow statements och balance sheets för min irriterande management klass. Hatar den klassen, men jag måste ju klara den, så vad gör man. Usch, hemskt. Bestämde mig i alla fall efter att ha spenderat från klockan 6:00 till 16:00 i böckerna att ta det lite lugnt och hälla upp ett glas vin. Nu tar jag det lugnt och tittar på en dokumentär om marijuana.


Stacy tog med sig blommor, en flaska mousserande vin (Bitch Bubbly), och en helt underbart god chocolate cupcake.



Bitch bitch bitch bitch bitch bitch bitch bubbly.



Man borde ha begravningsinspirerad hatt på sig.

Kommentarer
Postat av: Bastianyvonne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-13 @ 10:12:02
URL: http://bastianyvonne.blog16.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0