Fredag kväll.

Stor pust. Jag har haft en extremt jobbig vecka, både skolmässigt och jobbmässigt. Det kändes som tusen olika projekt skulle vara klara, på båda fronterna. Nu är i alla fall veckan över och jag har beställt hem en pizza och ska sitta här i min ensamhet och dra på en rulle. Så njuts det mest.

Jag hade karriärsprat med chefen igår. Det gick bra! Han har garanterat mig en befordran i mars när jag är klar med utbildningen, men uppmuntrade mig att ändå försöka ta mig in på de stora företagen för att det skulle ge mig mer. En garanti är ju aldrig fel!

Igår var det tänkt att jag, Ricky och hans kompisar skulle åka ner till Staples Center och gå på Kings-matchen. Vi tog oss dit, men när vi äntligen kom fram till biljettluckan var det slutsålt på de billiga biljetterna. Vi fick surt knata iväg till en restaurang i närheten och se matchen på TV där med käk och lite öl. Slutade med att det blev en helt okej torsdagskväll ändå.

Imorgon har jag två gruppmöten att klara av på dagen, men när lördag kväll rullar fram är det "Fancy Dress Night" som mina kompisar anordnat. Man MÅSTE ha klänning på sig, det är obligatoriskt. Jag har köpt mig ett par näthandskar jag ska inviga också, det kommer bli så fint så.

Dags för käk och film.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0