Framgång, framgång.

Det började ju för cirka tre-fyra veckor sedan, och nu har jag hunnit arbeta mig upp till 8km. Tog mig en en vända och mer runt Rose Bowl idag för att pusha mig själv, och det kändes minsann himla bra. Jag har inte lyckats få in matrutinen än dock, utan äter nog fortfarande lite för lite eller inte rätt. Blir lätt extremt trött efteråt och även dagen efter. Nåja, det tar sig nog så småningom. Allt jag egentligen bryr mig om är ju att jag ska lyckas springa hela sträckan i februari.

Kommentarer
Postat av: josefine

taack så mycket för hjälpen=) Får kanske bli ett körkort då! Det vore smidigast. Säg till om du har tråkigt ngn kväll och vill hitta på ngt kul! Jag är helt ny här så det vore awesome! Ta mitt nr. 818 392 9818 och hör av dig om du har tid!



kram Josefine

2010-11-24 @ 01:20:56
Postat av: josefine

glömde posta min blogg.. :D

2010-11-24 @ 01:21:46
URL: http://la-monkey.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0