En lördagskväll.

Jag fick med Ricky på min plan så vi åkte in till Old Town vid sjutiden med the metro. Vi bor precis vid en metro station, och härifrån till Old Town går den längs motorvägen. Helt sjukt rent och fint är det inne i vagnarna. Stället hette Cafe Bizou och var jättemysigt. Vi beställde jättegoda crabcakes till förrätt och hade med oss ett eget vin för att korkavgiften bara var 2 dollar! Jag beställde en laxsallad med mango och papaya som var alldeles fantastiskt god, fisken var helt perfekt. Ricky kände för lite kött så han tog en new york steak med pommes. Efterrätt behövde vi egentligen inte alls, tror vi tog ungefär en tugga var och lämnade resten. Chokladkakan jag beställde hette "flourless chocolate cake" och hade jättebra recensioner på Yelp. Tyvärr blev jag lite besviken där, den levde verkligen inte upp till min chokladstandard. Efter middagen tog vi metro tillbaka några kvarter och gick till T Boyles Tavern och drack några öl och tittade på kvällens liveband.






























Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt det ser ut!! Fin du är :)

2010-11-29 @ 19:11:38
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0