Det är torsdag, det är torsdag!

Fy va skönt. Veckan har gått supermegafort av någon anledning, och jag som nyss suktade efter fredag har bara en dag kvar. Det funkar väl så när man har en miljon saker att göra hela tiden.

Gick upp vid 6 imorse för att skriva klart en uppsats, och har precis börjat göra mig klar för att gå till jobbet 8:30. Efter jobbet får jag ta "tunnelbanan" hem för Ricky snor bilen och åker upp i bergen med sin snowboard. Det har redan börjat, tisdag var hans premiärtur. Vid 17 ikväll kommer Stacy på besök från Long Beach. Vi tänkte gå ut och koppla ur våra hjärnor och äta lite sushi och prata hål i varandras öron. Det är skönt att få en rast från allt jobb- och skoltänkande.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0