Att inte vara för hastig.

Jo, det är som så att jag ofta är lite för snabb på att döma saker och ting av varierande kategorier, till exempel människor och så. Kanske inte spelar någon roll om jag träffat dem, läst om dem, eller helt enkelt bildat mig en uppfattning baserat på mer eller mindre ingenting. Så. Dagens ämne: Woody Allen. Självklart har jag haft en negativ bild av mannen. Det har väl de flesta, eller? Men sen visar det sig efter att jag blivit onormalt besatt av att se gamla filmer att jag faktiskt tycker han verkar vara en helt ärlig, intressant, intelligent människa. Javisst! Nu kan jag inte slita mig från diverse gamla svartvita, samhällskritiska Woody Allen-filmer.

Man ska inte döma förrän man kan bilda sig en uppfattning. Jag får fortsätta intala mig det. Eller nåt.



Stardust Memories ♥

Kommentarer
Postat av: slibb

varför är det så klart att man ska ha en negativ bild av han?

2010-11-21 @ 00:24:28
Postat av: Sofie

Mja, BLAND ANNAT hans fläckade rykte efter att ha haft en relation med sin styvdotter samtidigt som relationen med mamman! Sen att han är ganska deprimerande och helt enkelt väldigt kritisk och ärlig, vilket inte alla gillar.

2010-11-21 @ 04:09:01
URL: http://sofstar.blogg.se/
Postat av: slibb

Vara kritisk och ærlig ær alltså inget bra?



Haha, romans med styvdottern ær væl ganska nasty ja, den køper jag :)

2010-11-22 @ 00:44:31
Postat av: Sofie

Jo jag tycker det är bra, men sånt kan vara känsligt, så om man inte har samma åsikt kan man nog lätt bli stött av hans!

2010-11-22 @ 02:09:36
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0