Vart är min pool?

Ligger ute och solar på baksidan idag, det är superdundermegaskönt! Tror jag brände mig lite nyss dock, bäst jag lugnar mig lite. Önskar att vi hade en pool därbak, hade varit helt perfekt! Ska till skolan om ett par timmar så jag får väl börja med läxorna.

I lördags var vi på Huntington Beach jag och Ricky. Vädret var ganska bra, det var väldigt soligt och blå himmel, men det blåste otroligt mycket. Satt/stod man upp var det lite väl kallt, men att ligga ner var toppen. Svettades inte och frös inte, och vi båda brände upp oss litegrann. Ingen större fara. Låg och läste lite, spanade på folk och mumsade på lite jalapeño cheddar Chex Mix. På vägen hem tog vi en burgare från In N Out och åkte hela vägen hem med fötterna i framrutan och solbrillorna på. Mycket fin dag! 


Kommentarer
Postat av: mors

Ser inge alls härligt ut :)

2010-05-25 @ 20:54:16

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0