Men hallihallå faderittan!

Nu var det ett tag sen sist! Noll motivation till att skriva massa "har gjort" saker, noll tid (där jag inte ville göra andra saker istället förstås) och så vidare. Har ett meddelande på telefonen från mamsen och pappsen, troligtvis "FAN SOFIE, NU FÅR DU TA O UPPDATERA BLOGGEN!!!", eller nåt i stil med det. Badabing, här är jag!

Har haft fullt upp på senaste med olika galej, middagar, skola och jobb. Har hunnit gjort några besök till Downtown LA för festligheter, till Hollywood för teater, runt om i Pasadena för middagar och filmer och dylikt, och Beverly Hills för champagne- och ostdate med snubben. På jobbet ökar ansvaren, mycket intressant, och i skolan kämpar jag i bott för att hänga kvar på linan. Redan passerat halvtid och har bara 5 veckor kvar till mitt fina sommarlov! Ja, om du undrar, jag ska självklart jobba på mitt "lov", men SKOLLEDIGT är guld värt.

Ikväll är det ju fredag kväll, och jag sitter här med en lättöl och tittar på en nedrans bra car chase. Riktigt vild för omväxlings skull! Tydligen är killen ett pistolbeväpnat drogat mentalfall (hallå, no judgement, jag citerar nyhetsankaret) som just haft ett stort bråk med sin pappa. Jakten fortsätter, muhahaha...



Notera mitt snygga glasögonmärke på näsan. Skaffa linser när jag kommer hem - JAPP!

Kommentarer
Postat av: mors

Men Soppe, så där skulle vi väl aldrig uttrycka oss (men det är alltid kul när det finns ett nytt inlägg, det kan vi inte förneka :)

Vi hörs under helgen

Kram mors

2010-05-08 @ 11:34:44
Postat av: andreas

Får ni se på biljakter!? :/ Jag vill också

2010-05-08 @ 22:26:48

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0