Jogging

Tog rumpstumpen och åkte ner till Rose Bowl för lite powerwalking förut. Perfekt väder; soligt men lite vindigt, så linne och byxor funkade. Mycket folk, men inte för mycket, det fanns fortfarande parkering. De hade gjort jättefint där nere, asfalterat om och gjort om vägarna litegrann, kändes som trafiken flöt lite bättre. Himla fint var det i alla fall. Slutade med att jag gick 1/4 av varvet och sprang resten! Första springturen för året, hade inte väntat mig att det skulle gå så bra alls. Hittills har jag bara varit inomhus på min älskling the elliptical, så jag trodde det skulle dö av utmattning. Tvärtom! Det var riktigt skönt, och nästa gång tänkte jag testa springa nästan hela. Känner mig inte riktigt redo att fullt ut springa hela, men man får väl ta och testa snart.

Gammal bild. Som sagt var det alldeles nyfräscht runtomkring!

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0