It's a diet kind of night~

Klockan är 00:09 och jag ligger uppkrupen i soffan med en drink. En drink gjord av is, diet 7up och diet grape gatorade. No alcohol for moi! Ricky är ute på "hotell-fest", men själv tackade man nej för en lugn kväll framför TVn. Så vis. Nästan dags för bikinisäsong, så nu äre dags att hålla igen lite.

Återigen har jag också förnyat mitt intresse för matlagning. Blivit mycket gottigt på senaste! Framförallt har jag klurat ut att en av de bästa grejerna med att bo i L.A. är att man har RÄTT till jordgubbar varje dag. Ja, jag sa varje dag! Mmm.. Häromdagen gjorde jag en wunderbar jordgubbssallad: Jordgubbar, sallad, grillad kyckling, gorgonzola, basilika och en god dressing. Zzzzoooohh...

Skööönt med ledigt i alla fall, underbara helger. Var och käkade lite lettucewrap fish tacos till lunch idag, och mötte upp Ricky och Matt för sushi till middag. Imorgon har jag tänkt dra med Ricky till en ostshop i El Monte. Ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: mors

Aaah, jordgubbar - låter hur gott som helst! Snart säsong här också, gott..

Kram

2010-05-16 @ 22:42:52
Postat av: Jimfilippa

Very nice site. Well laid out.

2012-08-23 @ 07:30:17
URL: http://jimfilippa.blog16.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0