Hungersmärtor

Vilken helg! Helt underbar. Sköt på mitt skolarbete till idag, så både lördag och söndag var fria till relalalaxing! Var inte ute och festade, var inte ute och drack. Spenderade hela söndagen med Rickys kompisar: Käkade lunch först, åkte sen till Burbank till ett par och umgicks i deras pool/lägenhet. Vi två åkte sen till downtown Burbank och käkade musslor, pasta, caprese, och tog varsitt glas vin. Sen åkte vi hem och tittade på Blow (varför har jag inte sett den förut!?).

Idag var det däremot lite annorlunda. Mulet, tråkigt, plugg, skola, GLÖMDE käka (har aldrig hänt mig förut uppenbarligen). Kom precis hem från skolan kl 22:20, ska nu börja skriva en case briefing till min beskattningsklass imorgon.

Kommentarer
Postat av: Personal Interests

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-01-21 @ 12:10:19
URL: http://personal-interests.blogimagine.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0