Blueberry Scones Forever

Hela kroppen är mörbultad efter min träning de senaste dagarna. Joggingturen jag tog gjorde inte saken bättre. Lyckligtvis är det gött ont! Igår kom Stacy upp från Long Beach för att umgås lite, så vi åkte till Rose Bowl och gick i 2 timmar. Härligt härligt!

Idag är det mulet och småregningt, jättetråkigt. Jobbade imorse och nu tänkte jag få klart diverse skolarbeten. Jag och Ricky knallade iväg till World Market och tittade på alla matgrejer/möbler/saker från alla olika länder, och gick därifrån med nåt citronvin från Italien, kaffe från Frankrike och blueberry scones mix. Gjorde nyss scones och.... ja. Det är ungefär lika betryggande och avslappnande som det vore att ha mamma här bredvid massera mina fötter. På ett ungefär ja. En kopp kaffe på det; där satt det!


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0