Oplanerat




Så såg det ut påväg hem från jobbet häromdan. Idag regnar det, FAN vad jag är trött på att det är blött överallt. Jag vet, gnälla över våran "vinter" gör er arga (buhaha), men nu vill jag ha VÅR I LOS ANGELES! T-shirt väder pronto tack.

Sitter o smockar i mig en fullkornsmuffin och en kopp kaffe nu innan jag drar iväg ner till skolan. På en lördag. Skandal, det måste jag nog säga. Vi har ett fint litet gruppmöte, och kan säga redan nu att det kommer va helt ovärt. Kommer stanna ungefär en halvtimma och mina gruppmedlemmar kommer inte ha gjort hälften av vad vi har bestämt att vi ska ha gjort. Nåja.

Ikväll är det lite olika planer på g. Helst skulle jag åka ner till Downtown till Library Bar som jag hade planerat för några veckor sen. Vet inte hur sugna alla andra är på det, men jag får väl jobba på dom. Franska Max har sin franska flickvän här (har nämnt det förut kanske) och han vill göra nåt speciellt för henne antar jag.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0