Office police

Suck. Kvart i fem frågar tjej 1 om jag kan åka till postkontoret innan jag slutar och posta alla viktiga saker innan brevbäraren åkt. Japp, det är klart. Fem i fem packar jag ihop mina saker och säger hej hej, ha en bra helg, till alla i kontoret. Notera att jag slutar kl 17 och postkontoret är minst 10 min bort i trafik = fredag kl 5 TRAFIK BIGTIME!


-It's not quite 5 yet!

skriker tjej 2 som jag delar kontor med.

- I know. I'm going to the post office.

- Hmm... don't forget to write down your mileage.

muttrar hon när hon inte kunde sätta dit mig.


Fy fan vad jag är trött på henne. Vem gjorde henne till kontorspolis egentligen? Skulle kunna stoppa stöveln ner i halsen på henne ibland så hon kunde ge sig lägga sig i precis allt och allas business.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0