Hårfrisörskan från HELL!


Jag tror faktiskt jag har lyckats fixa min riktiga, äkta, barndomsbens hårfärg! Tror min pappa sitter hemma och kluckar när han ser detta kortet: Äkta hårfärg och nästan inget smink. Då är dom nöjda där hemma i soffan! Och nån tattuering har jag fortfarande inte, så än är jag på god fot!

Bruden som gjorde håret på mig idag var däremot tagen direkt från helvetet tror jag. När jag först kom in shhhhh-ade hon mig och föste ner mig i stolen, började dra ur min hårtofs och bestämma vad hon skulle hitta på. Jag försökte skämta till stämningen lite men nej, det gick inte. Hon kletade i toner, drog på lunch, kom tillbaks o stank lök, tvättade ur mitt hår i ca 20 min, blåste/sprayade/lockade mitt hår i drygt 40 min! Under "stylingen" hann hon slita i mitt hår så jag fortfarande är öm, bränna mig i hårbotten med både hårblås och locktång, och ge mig svar på tal när jag förökte kommunicera.

Jag tror jag går nån annanstans nästa gång...

Kommentarer
Postat av: mors

Du vill väl inte påstå att vi är konservativa va? Iaf ser det bra ut (och tatueringen kan du väl glömma bort :)

2010-03-02 @ 16:58:18
Postat av: djybbe

ja för hårfärgen kluckar jag inte så mycket men för tatueringen så kluckar jag högljutt, förresten så stavas tatuering med ett t, dä du

2010-03-02 @ 17:07:17
Postat av: simone

otroligt vacker du är :D

2010-03-03 @ 14:12:26
URL: http://fattybom.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0