Sverige

Hallådär. Då var biljetter bokade till Sverigeresan i sommar: 28 Juli till 23e Augusti. Sjukt, nästan en månad! Ska bli kul att komma hem och gotta sig lite.

Var på Bridal Shower idag för en av våra kompisar som ska gifta sig den 10e Juli. Blir första bröllopet av två i sommar! Ricky ska va marsalk, men själv ska jag bara titta på. Blir nog jättefint... Tror det är några andra av kompisgänget som ska dit också, massa arbetskamrater till Ricky.

Suck och fräs, nu börjar finals week. Som vanligt har jag ingen ork att lägga ner mig extraordinärt mycket, men intensivt plugg måndag till onsdag blir det i alla fall. Sen på torsdag ska jag hämta Anna och Pernilla på flygplatsen!!!!!!!!! Uuuuh vad jag har längtat. Vi kommer ha SÅÅÅÅ kul. 18e till 20e ska vi till Vegas också, blir fina grejer.

Nej nu blire nog ett glas vin och en bok för veckans sista avslappning, imorgon drar det igång.

Kommentarer
Postat av: mors

Lycka till!

2010-06-07 @ 20:27:03

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0