Sunday night

Har haft en jätteskön helg - inga måsten, inga sysslor, inga utflykter men framförallt inga läxor! Gått omkring hemma och bara gjort ingenting, läst lite, kollat på TV, sett på film, ätit mat, osv... Ricky slutade relativt tidigt igår så vi lagade pizza ihop och tittade på film. Har ni sett "Memento"? Om inte, gör det. Väldigt intressant.

Fick skäll igen häromdagen för min ouppdaterade blogg. Tydligen är det "skitmånga" som läser (skulle tro att det är närmare 3 personer), så ursäkta då, men jag har haft två fina svenska brudar på besök de senaste veckorna dit all min tid gick. Vi hade huuuur kul som helst förövrigt.

Ska gå och njuta av min lediga måndag nu.



Mmmm... cheeeeese...

Kommentarer
Postat av: mors

Såg väldigt gott ut!! Mums....

2010-06-28 @ 19:53:47

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0