Gammalt

Mätt och nytrött efter en fin frukost. Sitter vid nyhetsmorgon och sippar det sista kaffet. Har gjort 2 av mina finals, och har det sista ikväll. Ska bli såååå skönt att bli klar. 

Igår fick vi våran "nya" tvättmaskin/tumlare! Uuuh så snygg. Måste va från 70-talet eller nåt. Men rent blir det! Tvätthögarna i sovrummet minskar tvätt för tvätt... heh...

Imorgon kommer Anna och Pernilla, ska hämta dom på LAX vid 19:00, hoppas det går smidigt och fort och att vi kommer hem inom 2 timmar iaf, man vet ju aldrig med trafiken. Ska bli så otroligt kul, längtar! Synd att AK inte kunde följa med bara.....

Har ju glömt berätta om kyrkogårdsvisningen jag gick på förra söndagen (självklart jobbade Ricky och kunde inte följa med). På Hollywood Forever Cemetery har dom visningar på gamla filmer under sommaren. När jag gick såg vi Purple Rain med Prince. Kom dit precis när grindarna öppnade, vilket var kl 19:00 1,5 timma innan filmen började, för att få en plats på gräset med våra filtar. Tråkigt, kön var redan huuur lång som helst. Slutade med att vi stod i kö i 1,5 timma, de fick pusha starttiden till 21. Väl innanför grindarna var gräset fullt. Överallt satt det människor med filtar, kuddar, mat, vin, bärs, osv. En kompis till Nicole hade kommit in tidigare och paxat en plats till oss som tur var, men tyvärr hade han en liten filt till 7 pers. Blev lite trångt, men det funkade. Allt som allt var kvällen alldeles fantastisk. Före och efter filmen började var det DJ, och efter filmen blev det kyrkogårdsdans. Ja, där dansade vi omkring på massa Hollywood legender. Fina grejer. På lördag har jag tänkt ta med Anna och Pernilla på en till visning, men då blir det Beetlejuice.


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0