10 saker jag njuter av idag

  1. Vakna med en spinnande katt på magen, utan väckarklocka, och inse att jag är ledig även idag.
  2. Öppna kylskåpet och se att det är fullpackat.
  3. Att Ricky lämnade kaffe när han åkte till jobbet.
  4. Inse att det fortfarande är tidigt och jag har massa tid kvar av dagen.
  5. Inte behöva spendera några pengar.
  6. Gå ut på gräset för att vattna och känna att det fortfarande är lite blött från natten.
  7. Lukten av blött gräs och jord.
  8. Hämta posten och se att det inte finns några räkningar där i.
  9. Att jag är ensam, vilket betyder att jag får titta på precis vad jag vill på TVn.
  10. Leta ny musik på youtube.

Kommentarer
Postat av: mors

Lät nästan som semester! Skönt i alla fall, njut så mycket du orkar.

Kram

2010-06-28 @ 19:55:21
Postat av: Sofia i London

har du inte spotify? tycker youtube tar bort alla låtar hela tiden! x

2010-06-30 @ 12:12:01
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0