Under kvällssolen

Haft en alldeles underbar ledig dag ihop. Vi åt god frukost, vi väntade på försäkringsmän som kom och tog kort på lägenheten, vi tittade på morgon TV ihop, och hann även städa litegrann. Sen tyckte vi det var dags för en liten utflykt.


Vattnade torr växtlighet



Fick en fin bröllopsinbjudan i posten



Tog 210:an till Old Town



Gick förbi ett fönster med choklad och kakor där jag nästan fastnade



Gjorde ett besök på Pinkberry där vi tog oss varsin frozen yogurt



Mango smak med kiwi, jordgubb, mango och chocolate chips är godast



I Pasadena ligger en gammal biograf som spelar äldre filmer för $2, och dit bestämde vi oss för att gå. Robin Hood var ganska bra, lite för mycket krigande för min del, men det var mysigt och kolsvart i salongen.



Såg ett av mina favoritträd. De stora vita blommorna syns knappt här, men det är fint ändå.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0